TEDDY EDDIE 2-7 LAT
ANGIELSKI
TEDDY EDDIE 2-7 LAT
Teddy Eddie to licencjonowana metoda nauczania języka angielskiego dla dzieci w wieku 2 – 7 lat, której głównym założeniem jest łączenie prawdziwej nauki z doskonałą zabawą. Dlatego też zajęcia są pełne prawdziwego, komunikacyjnego użycia języka, który uaktywniany jest poprzez to, co dzieci lubią najbardziej: gry, zabawy ruchowe, piosenki, historyjki, słuchowiska, karty obrazkowe.
Autorki metody czerpały inspirację z obserwacji własnych pociech, będących właśnie w wieku przedszkolnym. To one były pierwszymi, bardzo wymagającymi recenzentami.
CO WYRÓŻNIA METODĘ TEDDY EDDIE?
- Łączymy PRAWDZIWĄ NAUKĘ Z DOSKONAŁĄ ZABAWĄ (traktujemy bardzo poważnie nauczanie dzieci, ale ich nie przemęczamy i nie zanudzamy)
- Zasady LICENCYJNE stoją na straży wysokiego standardu realizacji kursów i odpowiedniego przygotowania nauczycieli
- CAŁOŚCIOWY program pozwalający na KONTYNUACJĘ nauki do 7 roku życia (na rynku prawie brak kursów na wyższych poziomach dla np. 6 czy 7-latków)
- Wyjątkowo BOGATY PAKIET EDUKACYJNY, pozwalający rodzicom na kontynuowanie zajęć z językiem W DOMU W PROSTY, NIEWYMAGAJĄCY SPOSÓB (np. włączenie nagrań czy aplikacji Playground)
- Bardzo ELASTYCZNY jeżeli chodzi O WIEK, POZIOM, UMIEJĘTNOŚCI I PREDYSPOZYCJE dzieci – nawet w mieszanych grupach każde dziecko wyciągnie maksymalnie dużo korzyści (od osłuchania się, poprzez uczenie się rozumienia i reagowania, do umiejętności komunikacyjnych)
- Postać EDDIEGO I SKARPETY jako motywy przewodnie
- Program NIE JEST NUDNY – dzieci naprawdę LUBIĄ ZAJĘCIA, postaci opowiadań i humor, który przemawia do właśnie tej specyficznej grupy wiekowej
- Nieporównywalne z żadnym innym programem BOGACTWO JĘZYKOWE – mnóstwo opowiadań, tekstów, słuchowisk stwarza możliwość „zanurzenia się” w języku – dziecko przyswaja tyle, na ile jest gotowe (podobnie jak w języku ojczystym). Uwaga: nikt NIE ZMUSZA DZIECKA DO SZKOLNEJ FORMY UCZENIA SIĘ i odrabiania lekcji!
- Dzieci uczą się SŁOWNICTWA W KONTEKŚCIE ZDAŃ, TEKSTÓW I SYTUACJI, a nie jako serii pojedynczych słówek
TEDDY EDDIE START
Kurs obejmuje 60 zajęć w trakcie roku szkolnego.
Zajęcia odbywają się 2 x 25 minut w tygodniu.
TEDDY EDDIE STANDARD
Kurs obejmuje 60 zajęć w trakcie roku szkolnego.
Zajęcia odbywają się 2 x 35 minut w tygodniu.
TEDDY EDDIE ABC
Kurs obejmuje 60 zajęć w trakcie roku szkolnego.
Zajęcia odbywają się 2 x 45 minut w tygodniu.
TEDDY EDDIE SCHOOL
Kurs obejmuje 60 zajęć w trakcie roku szkolnego.
Zajęcia odbywają się 2 x 45 minut w tygodniu.
CO ZAWIERA PAKIET?
- ZESTAW KURSANTA
- TECZKA
- ORYGINALNY, PEŁEN TREŚCI PODRĘCZNIK
- ĆWICZENIA (dla wybranych grup)
- MINI-KSIĄŻECZKA Z SEKRETNYMI SŁOWAMI/ZDANIAMI
- PLAC ZABAW - EDUKACYJNA APLIKACJA ONLINE PEŁNA GIER, PIOSENEK I HISTORYJEK
- DYPLOM ORAZ UPOMINEK NA KONIEC ROKU
- ZESTAW RODZICA
- PORADNIK ZAWIERAJĄCY INFORMACJĘ O PRZERABIANYM MATERIALE
- COTYGODNIOWE MAILE Z PODSUMOWANIEM ZREALIZOWANEGO MATERIAŁU I PROPOZYCJĄ POWTÓREK W DOMU
- PISEMNE RAPORTY O POSTĘPACH DZIECKA (SEMESTRALNE)
- LEKCJE OTWARTE
OPINIE O KURSIE TEDDY EDDIE
CZY WARTO UCZYĆ JĘZYKA OBCEGO MAŁE DZIECI?
WPŁYW NA OGÓLNY ROZWÓJ
Nauka języka obcego rozwija strategie uczenia się oraz pozytywnie wpływa na rozwój umysłowy dziecka. Poszerzamy horyzonty naszych malców, jak również kształtujemy w nich świadomość społeczną i kulturową, co jest niezmiernie ważne w dzisiejszym zglobalizowanym świecie.
ROZWÓJ JĘZYKOWY
Młodsze dzieci zdecydowanie lepiej radzą sobie z opanowaniem systemu fonologicznego, czyli dźwięków, nowego języka. Ponieważ ich aparat mowy jest jeszcze elastyczny, prawdopodobne jest, że przyswoją naturalną angielską wymowę i intonację, co z kolei wpływa bardzo pozytywnie na umiejętność rozumienia ze słuchu. Dzieci w wieku przedszkolnym są wciąż w trakcie uczenia się języka ojczystego, a nauka dwóch języków jednocześnie (języka ojczystego i obcego) jest korzystna, gdyż podnosi dziecięcą świadomość językową oraz wpływa korzystnie na rozwój obu półkul mózgowych.
KORZYŚCI KOMUNIKACYJNE
Dzieci bardzo szybko akceptują fakt, że angielski służy do komunikowania się i dlatego nauka języka nie jest dla nich sztuczna, a naturalna potrzeba komunikacji sprawia, że odpowiednio zachęcone chętnie podejmują próby wysłowienia się w języku obcym. Młodsze dzieci są znacznie mniej skrępowane i onieśmielone niż starsi uczniowie, dlatego nie odczuwają wstydu, gdy popełniają błędy lub próbują się porozumieć.
RZECZYWISTOŚĆ NAUCZANIA JĘZYKA OBCEGO
Biorąc pod uwagę ograniczony czas, jaki można poświęcić na naukę języka obcego (zwykle nie więcej niż dwa razy w tygodniu), im szybciej dziecko ją rozpocznie, tym więcej czasu przeznaczy na opanowanie tego języka, co z kolei prowadzi do osiągnięcia wyższego poziomu zaawansowania. Ze względu na zabawową formę zajęć dzieci są pozytywnie nastawione do angielskiego, który często staje się ich ulubionym przedmiotem. Wzmacnia to motywację wewnętrzną dzieci i gwarantuje lepsze wyniki w dalszej nauce. Dzieci w wieku przedszkolnym nie muszą jeszcze martwić się systemem edukacyjnym i tym, że język obcy jest także przedmiotem w szkole, gdzie czasami ważniejsze są oceny od umiejętności. Dzięki temu można stawiać dzieciom cele ściśle komunikacyjne i pozwolić im uczyć się w bardziej spontaniczny i naturalny sposób. Warto by dziecko zaczęło uczyć się języka obcego w momencie, gdy jeszcze nie do końca samo wie, że się uczy!
Więcej informacji o metodzie TEDDY EDDIE na www.teddyeddie.pl i na edubears.pl.